Известие

Collapse
No announcement yet.

премахване на катализатор - АР 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • премахване на катализатор - АР 147

    Здравеѝте колеги,след известно отсъствие от форума отново се завърнах към марката,та въпроса ми сега е как да премахна двата катализатора без да има грешки на компа?Колата е 147-ца 1.6 т.с.

  • #2
    Първоначално публикувано от Dani_boy Покажи съобщение
    Здравеѝте колеги,след известно отсъствие от форума отново се завърнах към марката,та въпроса ми сега е как да премахна двата катализатора без да има грешки на компа?Колата е 147-ца 1.6 т.с.
    Замени ги с резонатори

    Comment


    • #3
      И няма да има грешки и светещи лампи ли?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Dani_boy Покажи съобщение
        И няма да има грешки и светещи лампи ли?
        Няма причина за което.

        Comment


        • #5
          Хич няма да е лошо все пак да напишеш с какъв мотор си. Годината също е от значение! Не знам що си криете данните, няква държавна тайна ли са, що ли? И после що никой не пише.

          И колега _power_, МОЖЕ да се яви проблем при махането на катализатора. Особено когато е с няколко ламбда сонди.
          Last edited by tonov; d.m.y г., 21:34.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
            Хич няма да е лошо все пак да напишеш с какъв мотор си. Годината също е от значение! Не знам що си криете данните, няква държавна тайна ли са, що ли? И после що никой не пише.

            И колега _power_, МОЖЕ да се яви проблем при махането на катализатора. Особено ако е с няколко ламбда сонди.
            Тонов, колегата е писал че е с 1.6 тс

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
              Тонов, колегата е писал че е с 1.6 тс
              Да, така е Ама различните години са различни мотори, различен брой сонди. Да не говорим дори, че 1,6 има версии 105 и 120 коня
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                И при двете версии ще се освети. При махането на катализатора трябва да се спре диагностиката му софтуерно. Демек да се изключи 3-тата сонда и всичко ще бъде на ред.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  И при двете версии ще се освети. При махането на катализатора трябва да се спре диагностиката му софтуерно. Демек да се изключи 3-тата сонда и всичко ще бъде на ред.
                  Ако е с 3 И дали преди или след се спре каква е разликата ? И Най вече , защо ще се освети ? П.С не се заяждам питам.

                  Comment


                  • #10
                    1,6 120 коня 2001 година е колицата.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                      Ако е с 3 И дали преди или след се спре каква е разликата ? И Най вече , защо ще се освети ? П.С не се заяждам питам.
                      Първите 2 сонди са смесообразуващите и жизненоважни за нормалната работа на мотора.

                      3-тата сонда само следи за "екологията". След като "отвееш" 2-та прекатализатора, тя отчита че скоростта на газовете е по-висока от това, което трябва да бъде (ако катализаторите са там) и светва ЧЕК, че нещо с катализаторите не е в ред

                      Главният катализатор се намира СЛЕД 3-тата сонда. Той може да се премахне, без да светят чекове итн, просто защото след него няма сонда, която да следи какво се случва
                      Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 23:05.
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        а тези двата които са на колектора (на двуцевката) тях как да отстраня???с резонатори ще стане ли или по друга схема някоя?

                        Comment


                        • #13
                          Ще стане само като се направи софтуера да не прави диагностика на катализаторите.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            А кой и къде някъде около стара загора може да ми направи таз прословута диагностика,знае ле някой?

                            А само ако ги изтърбуша(изпразня) ще има ли дерт тогава?
                            Last edited by tonov; d.m.y г., 12:41.

                            Comment


                            • #15
                              Естествено, че ще има.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment

                              Working...
                              X